Яким має бути ідеальний логотип

    27 жовт. 2017 р., 17:48 | Новини компанії
    • Унікальність. Логотип повинен асоціюватись тільки з вашим брендом. Якщо він буде схожий на інші логотипи — ви не будете виділятись на ринку. Крім того, ви можете зіштовхнутись з судовими розглядами. “Крадені” деталі логотипів можуть привести до краху як молодого, так і вже досвідченого бізнесу.

    • Простота. Логотип повинен легко сприйматись. Не використовуйте при його створенні складні фігури. Добре запам’ятовуються прості фігури, такі як круг, квадрат, трикутник і т.п. Такі логотипи також будуть легше наноситись на рекламні біг-борди, уніформу чи поліетиленовий пакет.

    • Поєднання фарб. Логотип повинен актуально поєднуватись з білим, чорним та фірмовими кольорами. Також важливо, щоб він добре виглядав в чорно-білому форматі. В любому випадку форма логотипу важливіша ніж колір, так як в чорно-білій газеті логотип втратить свої кольори.

    • Завдання логотипу. Основне завдання логотипу – ідентифікація компанії. Логотип не повинен бути кольоровим чи чорно-білим, шрифтовим чи комбінованим, в ньому не обов’язково має бути закладена місія компанії чи її слоган з поясненням діяльності. Логотип повинен ідентифікувати Вашу компанію при контакті з Вашим клієнтом.

    Отже, якщо Ваш логотип відповідає вищевказаним параметрам – у Вас хороший логотип.

    Ось Вам трішки цікавої інформації про те, скільки коштують логотипи відомих брендів

    Кожна людина знає про існування самої використовуваної пошукової системи Google, але далеко не кожен знає, що за створення її логотипу власники не заплатили ні копійки. Зате маловідома компанія British Petroleum заплатила за свій логотип 211 млн. доларів.

    Розглянемо вартість логотипів всесвітньо відомих брендів:

    • Логотип Google Перший логотип компанії був створений в 1998 році Сергієм Бріном. Для його створення використовувалась безкоштовна графічна програма GIPM. Далі змінами логотипу займалась спільна подруга Сергія Бріна і Ларрі Пейджа — Рут Кедар.

    • Логотип Coca-Cola Він був придуманий засновником компанії Френком М. Робінсоном. Для його створення був використаний рукописний шрифт Spencerian — характерний почерк того часу. Використаний бюджет — 0$.

    • Логотип Twitter Всесвітньо відома пташка була придбана в фотобанку стокових фотографій за 15$. Автор малюнку, Саймон Окслі, отримав за свою роботу 6 $.

    • Логотип Nike Легендарну “галочку” купив Філ Найт (засновник компанії) за 35$ в Керолін Девідсон — його студентки, яка в якості підзаробітку малювала для нього графіки та діаграми за 2 долари в годину.

    • Логотип NeXT Після того, як Стів Джобс пішов з Apple, він заснував компанію NeXT. Логотип він замовив в відомого дизайнера логотипів Пола Ренда, який отримав за свою роботу 100 000$.

    • Логотип Pepsi В 2008 році компанія замовила переробку свого логотипу в студії Arnell Group і заплатила за роботу 1 000 000$.

    • Логотип BBC Звичайні білі букви, написані шрифтом Gill Sans, поміщені в чорні квадрати, обійшлись компанії в 1 800 000$.

    • Логотип Accenture Відома консалтингова компанія віддала за свій логотип 100 млн. доларів.

    • Логотип British Petroleum Компанія замовила створення логотипу в рекламного агентства Ogilvy & Mather. Ціллю було зобразити компанію, якій можна довіряти. За свою роботу агентство взяло 211 млн. доларів.

    Таким чином ми бачимо, що логотип грає дуже важливу роль в іміджі компанії. Саме він виділяє бренди серед конкурентів і запам’ятовується. Але логотип не завжди має коштувати $1млн.

    Приділяйте створенню свого логотипу максимальну увагу. Просіть у дизайнера, якому довірили створення логотипу векторний варіант, в подальшому Ви зможете нанести його на будь який елемент фірмового стилю. Обов’язково дайте відповідь на чотири питання які ми розглядали в цій статті, для того щоб зрозуміти чи хороший у Вас логотип.

    І великих Вам продаж!)

    Дякуємо за підписку! Зовсім скоро ви почнете отримувати новини, перевірте свій фейсбук. facebook.com
    Закрити

    Форма контакту з нами