SEO чи контекстна реклама — що вибрати?

    6 жовт. 2017 р., 17:22 | Новини компанії

    Про головне

    Які цифри показує статистика стосовно SEO:

    • 93% взаємодій з потенційними клієнтами починаються саме з пошукових систем;
    • пошукові системи забезпечують 70% органічних переходів;
    • з допомогою SEO купляють 14,6% всіх заявок;
    • більше одного трильйону запитів приходиться на пошукову систему Google;
    • 89% маркетологів у всьому світі вважають SEO ефективним інструментом.

    Цифри про PPC:

    • в 50% випадках люди, які перейшли на сайт через рекламне оголошення, купляють продукт;
    • 65% пошукових запитів закінчуються кліком по рекламі;
    • бренд стає на 80% популярнішим з допомогою рекламного оголошення;
    • 32% компаній використовують для продаж свого продукту контекстну рекламу;
    • В середньому кожні 1,60$, вкладені в рекламу Google заробляють по 3$. Ці цифри показують, що як SEO, так і PPC — надзвичайно ефективні інструменти. Але як визначити, що саме підійде для вашого бізнесу?

    Які переваги дає SEO?

    • Економія. Порівняно з контекстною рекламою SEO потребує на багато менших затрат.
    • Довгострокові результати. Не дивлячись на те, що на пошукову оптимізацію сайту потрібно витратити більше часу, вона є більш стабільною і довгостроковою. SEO буде створювати високоякісний органічний трафік протягом багатьох років;
    • Більший дохід. У випадку з PPC кожен клік, який ви отримуєте, платний. Це приводить до пониження кінцевого добутку. Якщо ви обираєте пошукову оптимізацію — кожен перехід на ваш сайт буде безкоштовним.
    • Справжність бренду. Важливо розуміти, що якщо Google вірить сайту, то і 90% користувачів повірять вам. Відомий факт — існують користувачі, які не довіряють сайтам з ТОПу з поміткою “Реклама”.

    Які переваги дає PPC

    • Швидкість. Ви миттєво отримуєте потенційних клієнтів, які хочуть купити ваш продукт. На ваш сайт приходять люди з перших днів рекламування.
    • Налаштування ключових слів. Ви можете налаштовувати ключові запити, по яким вас будуть знаходити потенційні клієнти. Ви платите тільки за ефективні ключові слова, відсіюючи неефективні.
    • Впізнаваність. Ви завжди будете знаходитись в перших рядах, завдяки чому ваш бренд стане популярнішим.
    • Конвертування. Контекстна реклама в 1,5 рази частіше конвертується.
    • Великі можливості. PPC активно розвивається і пропонує все більше ефективних можливостей. Крім Google AdWords ви також можете скористуватись Bing Ads або рекламою у соціальних мережах. Крім переваг кожен з цих інструментів має свої недоліки. Поговоримо про них.

    Недоліки SEO

    • Часта зміна алгоритмів. Пошукові системи постійно змінюють свої алгоритми. Навіть якщо сьогодні ви знаходитесь на перших позиціях пошукової видачі, завтра ви можете попасти в бан. 40% маркетологів вважають це найбільшою проблемою в SEO. Крім того, нещодавно деякі сайти втратили 90% свого трафіку через обновлення Google Fred. Це ще раз показує те, що ви можете миттєво понизитись у видачі, навіть якщо ви проводите виключно “біле” просування. Рекомендуємо створювати тільки якісний контент для свого сайту і слідкувати за всіма оновленнями пошукових алгоритмів.
    • Великі затрати часу. Як і казалось вище, пошукова оптимізація забирає дуже багато часу. Не сподівайтесь, що ви отримаєте перші результати на наступний день. SEO — це інструмент, з яким потрібно довго працювати. Для того, щоб потрапити в ТОП пошукової видачі, вам потрібно багато писати нових статей для свого сайту. І чим більше ви їх будете писати, тим скорше буде просуватись ресурс.
    • Відсутність гарантії. Існує дуже багато факторів, які визначають на якій сторінці пошукової видачі буде знаходитись ваш сайт, які не завжди можна проконтролювати. Важливо пам’ятати, що більшість користувачів не переходять на другу сторінку видачі. Це означає, що якщо ви не в ТОПі, всі ваші зусилля були даремними.

    Недоліки PPC

    • Висока вартість. Чим більше маркетологів використовують цей інструмент, тим більшою стає ставка одного кліка. Бувають випадки, коли бюджету на рекламу йде більше, ніж добутку.
    • Довгий процес оптимізації. Для того, щоб вивчити усі моменти для ефективного налаштування реклами, потрібно багато часу. PPC потребує постійного тестування та детального аналізу.
    • Отримання лідів тільки за гроші. Якщо такі інструменти, як SEO та контент-маркетинг, будуть приносити клієнтів навіть якщо тимчасово поставити їх на паузу, то PPC в такому випадку не буде приносити гроші. Для того, щоб цей інструмент працював, в нього потрібно постійно вкладати гроші. Для того, щоб визначитись, що саме вам більше підходить, просто дайте відповідь на запитання — що для вас важливіше — гроші чи час?

    В завершення робимо висновок. При виборі SEO вам потрібно вкладати дуже багато часу та зусиль. Чим більше ви будете створювати якісний контент, тим більше у вас буде трафіку і продаж. Він буде приносити вам результати протягом багатьох років. У випадку з PPC вам лише потрібно заплатити гроші, налаштувати рекламу і опублікувати оголошення. Але цей інструмент потребує постійних вкладень грошей. Також ви можете поєднувати ці інструменти одночасно — наприклад, поки SEO не дала перші результати, використовувати для отримання клієнтів контекстну рекламу.

    Дякуємо за підписку! Зовсім скоро ви почнете отримувати новини, перевірте свій фейсбук. facebook.com
    Закрити

    Форма контакту з нами